Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny – przekonują bohaterowie spotów.
– Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie oferty Biedronki do gustów Polaków – mówi Jakub Cichecki, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska.
Zobacz również
Materiały komunikujące kampanię „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty” będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową mypolacy.biedronka.pl/. W telewizji i w kinach ukażą się spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego, który jest wybitnym ambasadorem polskości.
– Niezwykli ludzie, których spotkałem w życiu i największe role, jakie zagrałem, nauczyły mnie cenić proste przyjemności. Dlatego uwielbiam polską kuchnię i zawsze z przyjemnością sięgam po tradycyjne potrawy: pierogi, żurek, bigos. Doceniam świeży chleb, pachnące jabłka, wspaniałe wędliny. Wszystkim polecam nasze rodzime produkty, bo polskie jedzenie smakuje mi najbardziej na świecie – mówi aktor.
Owocna współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty królujące na sklepowych półkach to od wielu lat wizytówka sieci Biedronka. 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpocznie się 21 lutego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– To kolejny rok, w którym podkreślamy, jak wiele znaczą polskie produkty dla sukcesu naszej sieci. To one w dużym stopniu decydują o tym, że klienci wybierają nasze sklepy. Ich świeżość i najwyższa jakość są doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez długoletniej współpracy z polskimi producentami. Od 17 lat wspieramy polskie firmy, stwarzając im możliwość stabilnego rozwoju i zwiększania konkurencyjności nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą. W kampanii promującej polskie produkty, jak co roku, oddajemy im głos w specjalnym folderze, gdzie prezentują swoje wyroby – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Folder produktów z sylwetkami rodzimych producentów to ważny element kampanii. Obecna edycja prezentuje produkty odwołując się do regionów, z których pochodzą i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce. Wśród prezentowanych przysmaków znalazły się między innymi: ryby z Pomorza, wyroby mleczarskie z Mazur, przetwory z Mazowsza, wędliny ze Śląska, czy warzywa i słodycze z Małopolski. Obok produktów spożywczych w folderze zaprezentowano również kosmetyki i kwiaty. Kluczem do poznania kulinarnych krain Polski są przepisy na tradycyjne potrawy takie jak: pierekaczewnik, zalewajka z zasmażką, forszmak lubelski.
Kampanię przygotowały Duda Polska i MEC.