Utworzenie nowego stanowiska jest efektem dynamicznego rozwoju całej grupy, na którą składają się trzy spółki, pięć oddziałów ogólnopolskich oraz niemal 100-osobowy zespół. Lloyd Group w lutym 2019 r. zrobi kolejny milowy krok w swojej historii, przenosząc się do nowego biura w przedwojennej kamienicy przy Placu za warszawską Halą Koszyki.
Anna Seroczyńska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Jako dyrektor kreatywna przez wiele lat rozwijała kompetencje strategiczne oraz realizowała projekty dla marek z sektora real estate, m.in. Orco (Złota 44), Atlas Estates, Ebejot, Red Development, Ancona, Soho i SMG Deutschland.
Zobacz również
– W Lloyd Group najważniejsi są dla nas ludzie i robimy wszystko, żeby przyciągać najlepszych. Zarówno w biznesie, jak i kontekście zespołu myślimy nieszablonowo. Właśnie dlatego postanowiliśmy zbudować wewnętrzny dział marketingu na czele z doświadczonym dyrektorem. Stanowisko to powierzyliśmy Annie Seroczyńskiej – osobie prosto z rynku reklamowego, z ogromnymi kwalifikacjami w dziedzinie marketingu, w kreacji i projektach real estate. Dla nas ten wybór to śmiała realizacja celów w obszarze komunikacji i promocji dla całej Grupy – powiedział Kamil Kosior, CEO Lloyd Group.
W skład Lloyd Group wchodzą trzy marki – Lloyd Properties, prowadząca kompleksowe doradztwo w zakresie sprzedaży, kupna oraz wynajmu nieruchomości, Rent like home, specjalizująca się w wynajmie krótkoterminowym i service apartments oraz Buy&Rent, odpowiedzialna za nieruchomości inwestycyjne.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce