Wynik przetargu rozbudowuje relacje biznesowe łączące Frisco.pl i Publicis Media od 2016 roku. Agencje należące do Publicis Groupe w Polsce zajmą się obsługą supermarketu online Frisco.pl w takich obszarach jak strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów, analityka biznesowa, performance marketing, digital, marketing automation, partnerstwa biznesowe oraz wsparcie sprzedaży.
– Główny parametrem jakościowym, którego poszukiwaliśmy podczas przetargu były kompetencje z obszaru mobile i cross-device, a także optymalizacja wydatków dzięki multi-channel attribution – mówi Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl – Ponadto potrzebowaliśmy partnera, który swoimi zasobami pozwoli nam zintegrować bardzo złożony świat digital i e-grocery, zarówno na poziomie mediowym, jak i kreatywnym. Podejście „Power of One” zaprezentowane przez Grupę Publicis w pełni odpowiedziało na nasze potrzeby. Ponadto, ku naszemu pozytywnemu zaskoczeniu, przyniosło dodatkowo wiele synergii kosztowych. Do tej pory, dzięki współpracy z podmiotami Grupy Publicis, Frisco.pl stało się liderem rynku utrzymując stały wzrost >30% rocznie i napędzając całą kategorię e-grocery. Jesteśmy przekonani, że dzięki nowemu podejściu przed nami kolejne lata wspólnych sukcesów.
Zobacz również
Na etapie postępowania przetargowego, Publicis Groupe stworzyła dedykowaną klientowi, wewnętrzną platformę współpracy, łączącą wszystkie kluczowe z punktu widzenia potrzeb biznesowych Frisco.pl kompetencje, zasoby i talenty.
– Wygrana w przetargu Frisco.pl to olbrzymi sukces podejścia „Power of One” Publicis Groupe. Pracując nad wyzwaniami, które postawił przed nami klient, wykorzystaliśmy doświadczenie agencji Spark Foundry, LiquidThread i Performics oraz nowe spojrzenie agencji Zenith i Publicis, wspieranych ekspertyzą analityczno-badawczą zespołu Data Sciences. Mogliśmy w ten sposób zaoferować klientowi najbardziej wartościowy dla niego zestaw kompetencji i talentów – mówi Piotr Piętka Co-CEO Publicis Groupe w Polsce.
Po wygranym przetargu agencje Zenith, Publicis, LiquidThread, Performics i zespół Data Sciences, zajmą się kompleksową obsługą Frisco.pl od najbliższych kampanii zaplanowanych na wiosnę br. Wartość budżetu oraz szczegóły dotyczące kontraktu nie zostały ujawnione.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing