Uczestnicy Innovation 2019 mogą konkurować w trzech kategoriach:
- Innowacyjny Biznes – zgłaszając nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Chętni mają możliwość wyboru spośród sześciu podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model biznesowy oraz dwie nowe: branding oraz CSR.
- Innowacyjne Doświadczenie – prezentując niekonwencjonalne pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami. Podkategorie z tego obszaru to: content, event, customer/user experience oraz touchpoint.
- Innowacyjne Media, gdzie można zgłaszać innowacyjne sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, wybierając z podkategorii: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data.
Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na otrzymanie niezwykłej statuetki, która tak jak ich pomysły wyłamuje się z utartych schematów. Co, jeśli statuetka, zamiast biernie stać na półce, poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.
Zobacz również
Gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 15 kwietnia. Dzień później, podczas Konferencji Innovation będzie można poznać wybrane case studies zwycięzców nagrodzonych złotem.
Więcej o Innovation 2019 znajduje się na stronie www.innovation.sar.org.pl.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR #PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Współorganizatorzy: Life On Mars, Publicis Media
Sponsorzy: AMS
Partnerzy: Kukbuk
Patroni medialni: NowyMarketing, PRoto, Marketer Plus, Brief
Słuchaj podcastu NowyMarketing