Nowi szefowie działów będą odpowiadać za koordynację pracy na projektach w ich departamentach, jak i za realizację celów strategicznych firmy, w tym rozwoju w obszarze PR korporacyjnego i technologicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Aleksandra Adrian pracuje w public relations 8 lat i ma duże doświadczenie w zarządzaniu projektami po stronie agencji. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, technologicznym i kampaniach społecznych. Michał Kwietniewski ma 10-letnie doświadczenie w komunikacji czołowych klientów z sektora technologicznego i gospodarczego, jak również we współpracy dla instytucji publicznych, w tym Komisji Europejskiej.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]