Od początku 2019 roku cały świat żyje wyzwaniem #10yearchallenge – gwiazdy, marki, sportowcy publikują na swoich profilach w mediach społecznościowych zestawienie zdjęć z 2009 roku i z 2019 roku. Ma to na celu pokazanie, jak wiele się przez te 10 lat zmieniło.
Nie wiadomo dokładnie, kto rozpoczął tę akcję, ale pewne jest to, że rozniosła się ona wirusowo na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie. Niektórzy zastanawiają się co owa akcja ma na celu oprócz udobruchania swojego ego oraz promocji własnej osoby? Cóż, w wybranych przypadkach, zwłaszcza w kontekście produktów znanych marek, #10yearchallenge pokazuje, że nic się przez te 10 lat szczególnie nie zmieniło, co jest akurat rzeczą pozytywną.
Zobacz również
Poniżej przedstawiamy zestawienie najlepszych #10yearchallenge marek:
1. Durex
2. LEGO
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Dr Pepper
4. Pepsi
5. KFC
6. Xbox
7. Mercedes-Benz
8. Toyota Polska
9. Acer
Natomiast mimo wielu zabawnych porównań, są też i inne aspekty tej akcji – organizacje takie jak Greenpeace czy WWF pokazują, jak wiele się przez te 10 lat zmieniło na niekorzyść naszego środowiska.
10. Greenpeace
11. Planet Love Life
12. WWF
13. Brinkley Davis