Agencja Clipatize wspiera spółkę dnata z grupy kapitałowej Emirates w działaniach content marketingowych

dnata, spółka z grupy kapitałowej Emirates, świadcząca globalnie usługi w zakresie ground handling, catering oraz inflight retail, wybrała do współpracy polską agencją Clipatize. Efektem partnerstwa jest m.in. nowy portal contentowy foodforthought.dnata.com.
O autorze
1 min czytania 2019-01-22

Clipatize od ponad roku wspiera firmę dnata w zakresie komunikacji b2b. W tym czasie agencja zaprojektowała i uruchomiła na zlecenie klienta m.in. portal content marketingowy foodforthought.dnata.com.

Zdefiniowany przez Clipatize projekt ma na celu promowanie oferty dnaty za pomocą działań edukacyjnych. Realizując projekt agencja korzysta z technologii automatyzacji i monitorowania skuteczności działań marketingowych dostarczanych w partnerstwie technologicznym z firmą Synerise.

Uruchomiony portal stanowi źródło cennej wiedzy dziedzinowej dot. zagadnień cateringu (w tym aspektów product design, product delivery a także technologii dostawy cateringu do samolotów i aspektów customer experience).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

dnata wykorzystuje portal w celu budowania pozycji lidera na rynku globalnych usług cateringowych, a także w celu generowania leadów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To kolejny już projekt agencji Clipatize w obszarze komunikacji b2b, zawierający elementy automatyzacji komunikacji nastawionej na generowanie leadów. Dotychczas agencja zrealizowała podobne projekty zarówno w Polsce, jak i w Dubaju, gdzie prowadzi operacje świadcząc usług na rzecz klientów działających rynku Bliskiego Wschodu i Afryki.