Anna Pańczyk pełni funkcję CEO Grey Group Poland od 2015 roku, zarządzając spółkami w ramach grupy tj. Grey Worldwide Warszawa, Testardo, Grey Works, Cohn & Wolfe oraz Grey Digital. W okresie przejściowym będzie ona będzie blisko współpracować z Jakubem Korolczukiem, dotychczasowym dyrektorem kreatywnym, który obejmie nową rolę creative chairman, Grey Group Poland.
– Anna była główną siłą napędową zmieniającą grupę Grey w Polsce w kreatywną i silną jednostkę biznesową. Jest ona naturalnym wyborem na osobę zarządzającą Grey London, naszym flagowym biurem w Europie. Wraz z pojawieniem się Adriana Rossiego (creative chairman w Grey London), nominacja Anny otwiera nowy ekscytujący rozdział naszej agencji skupionej na przyszłości, a której niezmiennie przyświeca motto „Famously Effective. – powiedział Michael Houston, globalny CEO, Grey Group.
Zobacz również
– Promocja Anny podkreśla jej talent oraz możliwości, które tkwią w sieci Grey. Umiejętności Anny, jej dynamika, pasja, kreatywność w każdym obszarze oraz dążenie do doskonałości w budowaniu silnych marek spowodowały zmianę sposobu myślenia i działania pracowników i klientów – powiedział Eduardo Maruri,prezes i CEO Grey Europe. – Jakub Korolczuk posiada umiejętności przywódcze, pasję do kreatywności i, co najważniejsze, wyjątkowy talent, aby pomóc naszym klientom w rozwoju – dodał Maruri.
Podczas czteroletniej kadencji Anny Pańczyk na stanowisku CEO Grey Group Poland, agencja znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagradzanych agencji kreatywnych w Polsce. Ponadto, według prasy branżowej, została uznana przez dwa lata z rzędu za „Efektywność Roku” oraz „Najbardziej Innowacyjną Agencję” w konkursie Innovation 2018.
Pod jej przywództwem Grey Group Poland zbudował zespół zarządzający nowej generacji, zdobył znaczący nowy biznes i rozwijał się wraz z obecnymi klientami, osiągając prawie 100-procentowy wskaźnik retencji. W 2015 roku Anna Pańczyk otrzymała tytuł „wschodzącej gwiazdy” w Top 50 Business Women w Polsce. Pełniła funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Agencji Reklamowych oraz członka Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wcześniej w swojej karierze Anna Pańczyk spędziła siedem lat jako CEO i prezes Change Integrated, niezależnej agencji, która została uznana przez magazyn Campaign za jedną z wiodących, niezależnych agencji na świecie. Anna rozpoczęła swoją karierę w Saatchi & Saatchi Polska, gdzie zajmowała stanowiska kierownicze, kończąc jako deputy managing director.
Słuchaj podcastu NowyMarketing