Dla wielbicieli „Sovii” będzie to doskonała okazja, aby nie tylko zebrać wizerunki swoich ulubionych zawodników, ale także wyrazić wsparcie dla całej drużyny. Z każdej sprzedanej puszki Leżajsk przeznaczy bowiem 5 groszy na stworzenie muralu kibicowskiego w Rzeszowie. Jego ostateczny projekt wybiorą w głosowaniu sami kibice, a sama grafika powstanie w kwietniu na ogromnej ścianie w pobliżu hali Podpromie.
– Marka Leżajsk wspiera z dumą Asseco Resovię Rzeszów już od 2007 roku. Jesteśmy z drużyną nie tylko kiedy święci triumfy, ale także gdy ma słabsze chwile w siatkarskiej rywalizacji. „Sovia” ma niesamowitych kibiców, którzy słyną ze znakomitego dopingu na meczach, imponujących opraw i niekonwencjonalnych pomysłów. Jako marka Leżajsk chcemy wspólnie z nimi pokazać, że dziś stoimy „Wszyscy murem za Asseco Resovią” – podkreśla Mariusz Brzeziński, brand manager marki Leżajsk w Grupie Żywiec.
Zobacz również
Kibicowskiej akcji Leżajska towarzyszy strona internetowa, na której każdy będzie mógł zademonstrować swoje wsparcie dla drużyny i pokazać, że ich biało-czerwone serca mocno biją dla rzeszowskiego klubu. Elementem strony jest galeria kibica, którą tworzyć będą sami fani „Sovii”. Dodanie zdjęcia do galerii jest bardzo proste. Można to zrobić z poziomu strony wszyscymurem.pl , z Instagrama – tagując zdjęcie #gosovia, oraz poprzez mailowy newsletter, który trafi do mieszkańców rodzimego rynku piwa Leżajsk.
Fotografie najbarwniejszych opraw z hali Podpromie, historycznych koszulek, unikalnych gadżetów klubowych czy selfie z ulubionym zawodnikiem – każde zamieszczone zdjęcie będzie wyrazem wsparcia dla Asseco Resovii Rzeszów. W kwietniu galeria zdjęć zostanie przeniesiona na oficjalną stronę klubu i tam pozostanie na kolejne sezony.
W ramach akcji powstaje także seria wyjątkowych wywiadów z zawodnikami. Premiera już na koniec stycznia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcji „Wszyscy murem za Asseco Resovią” towarzyszy silna kampania digitalowa, działania w social mediach, a w Rzeszowie nośniki zewnętrzne. Za koncepcję kreatywną oraz kreacje BTL odpowiada agencja JUST, autorem projektu promocyjnych opakowań jest Studio Wilk. Działania digitalowe marki prowadzi Golden Submarine, za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing