Mindshare wprowadza nowe podejście strategiczne Planning for Purpose

Od stycznia br., w ramach poszerzenia oferty strategicznej, dom mediowy Mindshare wprowadził koncept Planning for Purpose stanowiący inkubator projektów, których celem jest aktywizacja społeczna marek. Za rozwój projektu odpowiada Paulina Sobieszek, Partner, Business Development, Mindshare.
O autorze
1 min czytania 2019-01-25

Sam koncept Purpose dom mediowy zaanonsował podczas ubiegłorocznej konferencji Mindshare Huddle for Good, która odbyła się pod koniec listopada. Z przeprowadzonych przez agencję badań wynika, że 62% konsumentów chętniej wybiera produkty danej marki ze względu na prowadzone przez nią akcje społeczne, 49% klientów przyznało natomiast, że akcje tego typu pozytywnie wpływają na ich opinię o firmie. Purpose to miejsce, gdzie powstają i są realizowane koncepcje, będące odpowiedzią na strategiczne wyzwania wobec których stają obecnie marki.

 Stworzenie koncepcji Planning for Purpose poszerza naszą ofertę strategiczną, jednocześnie będąc odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy od marek oczekują dodatkowej wartości i coraz większego zaangażowania w każdym wymiarze życia. Niejednokrotnie chcą, aby marki zabierały głos w istotnych debatach czy przyczyniały się do rozwiazywania kluczowych problemów społecznych. Marketerzy, rozumiejąc wagę tych zmian, coraz częściej porzucają punktowe aktywacje z obszaru CSR i zaczynają długoterminowo myśleć kategoriami marketingu wartości. Powstają projekty nastawione na realizację celów społecznych. Cieszę się, że ich inicjatorem jest Mindshare, a kampanie, które w zeszłym roku przeprowadziliśmy wspólnie z naszymi Klientami, m.in. Volvo, mBankiem czy Unileverem, spotkały się z tak ogromnym zainteresowaniem i uznaniem ze strony konsumentów i rynku. Purpose to dopiero początek. Przed nami jeszcze wiele wyzwań i wiele dobrego do zrobienia. Nie ukrywam, że rozwijanie naszego biznesu w tym kierunku to ogromne zobowiązanie, ale i dużo satysfakcjikomentuje Paulina Sobieszek, partner, business development, Mindshare.

 Konsumenci coraz częściej dostrzegają, że to marki mają moc sprawczą i są w stanie realnie wpływać na otoczenie, w którym żyją.  Jestem dumna z tego, że w Mindshare wspólnie z naszymi Klientami, możemy tworzyć strategie, w których marki zmieniają świat na lepszy  dodaje Joanna Kazak, partner zarządzający, Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj