Powołanie nowego zespołu kreatywnego to kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta.
– Julia i Alek to specjaliści w swoich dziedzinach, którzy mogą pochwalić się ciekawym portfolio. Jako zespół stanowią duże wzmocnienie dla agencji, w której łączymy myślenie kreatywno-strategiczne z aspektami technologicznymi – mówi Michał Kobierzewski, executive creative director w agencji oS3.
Zobacz również
Julia Nowak, która pracuje na stanowisku art director, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w Gutenberg Networks (grupa DDB) i agencji Walk – tworzyła projekty dla taki marek jak McDonald’s, Tchibo, Browary Warszawskie czy Orlen Maraton.
Julia studiowała scenografię na Central Saint Martins University of the Arts London. Do najważniejszego dorobku w jej karierze zawodowej należy kampania dla marki About You. Prywatnie Julia rozwija pasję do fotografii, malarstwa i projektowania kolaży.
Alek Frydrych z branżą reklamową związany jest od 10 lat. Co ciekawe, zaczynał w Leo Burnett jako web designer. Związany był m.in. z Scholz&Friends, Change Integrated, Walk Digital, czy Grey Group. W tym czasie zdobył kilkadziesiąt nagród na festiwalach reklamowych w Polsce i na świecie. Znalazły się wśród nich m.in. Grand Prix KTR, Grand Prix Innovation i Grand Prix Kreatura, a także złote bębenki na festiwalu Golden Drum czy brązowy Lew na Cannes Lions. Od 4 lat uczestniczy również w obradach jury KTR i Young Creatives.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Julia Nowak i Alek Frydrych dołączyli do zespołu kreatywnego oS3, za który odpowiadają Michał Kobierzewski, executive creative director oraz Radek Dudzic, creative director.
Słuchaj podcastu NowyMarketing