Firma AkzoNobel w ramach projektu „Let’s Colour” już od kilku lat na całym świecie prowadzi działania charytatywne, których celem jest odnowa zapomnianych i zaniedbanych miejsc. Tym razem renowacji podjęto się w tureckim mieście Kuşadasi, w którym ponad 400 budynków w dzielnicy Tepe pomalowano w kolorach tęczy. Jak przyznają zarówno twórcy projekty i burmistrz miasta Özer Kayali, kolorowa metamorfoza domów przyczyni się do poprawy komfortu życia 2 tys. mieszkańców oraz przyciągnie turystów.
Zobacz również
Podczas pierwszej fazy projektu 177 domów zostało pomalowanych farbą zewnętrzną Marshall Weathershield o nazwie Akrikor, która jest odporna na warunki pogodowe we wszystkich porach roku. Prace nad pozostałymi domami mają zostać zakończone do kwietnia 2019 roku.
Projekt, realizowany we współpracy z lokalną społecznością i gminą Kuşadası, obejmuje wykorzystanie ponad 50 tys. litrów farby Marshalla i jest największą dotychczasową działalnością inicjatywy „Let’s Color” w Turcji.
zdjęcia: akzonobel.com
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
8 stycznia ruszył konkurs Paint The Future firmy AkzoNobel. Poszukiwane są startupy i scaleupy, których innowacyjne pomysły mają szansę zrewolucjonizować branżę farb i powłok, by stała się bardziej przyjazna środowisku. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 1 marca br.
PS2
„Cif. Witaj, piękna Polsko!” to akcja społeczno-edukacyjna, w ramach której są odnawiane te miejsca w polskich miastach, które odgrywają ważną rolę w życiu lokalnych społeczności. Akcja ma charakter edukacyjny, będąc inspiracją dla Polaków do aktywnego działania na rzecz zmian w swoim otoczeniu.