Social Media Management w Polsce: wspólne badanie Brainy Bees i Kontentino

Zespół kreatywny Brainy Bees i słowacki start-up Kontentino przeprowadzają ankietę dotyczącą metod zarządzania mediami społecznościowymi. Celem ankiety jest ustalenie, w jaki sposób polskie zespoły odpowiedzialne za działania w social media planują swoją pracę.
O autorze
1 min czytania 2019-01-31

Skąd pomysł na badanie?

– Zauważyłam, że wiele firm ma problemy z komunikacją wewnętrzną i planowaniem działań w mediach społecznościowych. Cierpią przez to procesy i relacje na linii agencja-klient, a często zaplanowanie jednej treści wiąże się z długimi formalnościami i wymianą kilkunastu maili. Wypracowanie odpowiedniego mechanizmu współpracy, także na polu akceptacji i planowania publikacji, to klucz do sukcesu. Tak narodził się pomysł badania, które weźmie pod lupę procesy planowania i zarządzania – mówi Kinga Odziemek, właścicielka BB

Ankieta składa się z kilkunastu krótkich pytań, a jej wypełnienie nagradzane jest bezpłatnymi materiałami: wartościowymi treściami w formacie PDF dla usprawnienia codziennej pracy social media managerów, paczką ekskluzywnych, nigdzie niepublikowanych zdjęć od polskiego Kaboompics oraz kodem na bezpłatny trial w Kontentino – narzędziu do kompleksowego zarządzania mediami społecznościowymi.

Do tej pory zebraliśmy już 150 odpowiedzi i spotykamy się z bardzo pozytywnym feedbackiem ze strony ankietowanych. Pierwsze wnioski są niezwykle zaskakujące i nie możemy doczekać się przygotowania całościowego raportu – mówi Kinga.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ankietę można znaleźć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing