Klara Markiewicz w Ogilvy pracuje od ponad 6 lat, w sumie ma 17 lat doświadczenia zawodowego związanego z marketingiem i reklamą. Przed Ogilvy pracowała między innymi w Heurece (obecnie VML), FireFly Group oraz Change Integrated. W swojej karierze zawodowej miała okazję pracować dla takich klientów jak Nestlé, Żywiec Zdrój, Samsung, Huawei, PZU, Philips, British American Tobacco, Orange, Bosch, Payback, Wedel, Ford, BP. Posiada doświadczenie w wielu kategoriach, w tym regulowanych, w których podstawą jest kreatywne wykorzystanie kanałów i narzędzi digitalowych. Jej doświadczenie związane jest z planowaniem komunikacji marek, planowaniem strategii launchu marek i produktów, analizami biznesowymi, planowaniem aktywności taktycznych i aktywacji konsumenckich. W 2018 uzyskała IPA Eff Test Certificate.
Joanna Uniwersal to nowa osoba w strukturach agencji, ma niemal 10-letnie doświadczenie w branży zdobyte w agencjach reklamowych w Polsce i Wielkiej Brytanii. Bezpośrednio przed dołączeniem do polskiego biura Ogilvy przez 1,5 roku pracowała w Ogilvy UK na stanowisku Senior Integrated Plannera, a jednym z jej głównych klientów był Samsung (obsługa regionalna). Wcześniej przed dwa lata pełniła funkcję Plannera w Founded (Iris Group). Doświadczenie zdobywała również w DDB & Tribal, Cheil, a także w Saatchi & Saatchi. W gronie klientów, dla których miała okazję pracować, znajdują się też Procter & Gamble (Olay, Head & Shoulders, Old Spice, Oral-B, Gillette), Red Bull, BPH, LOT, Financial Times, Reebok, Wedel. Do jej kluczowych obszarów kompetencji należą planowanie zintegrowanych kampanii, strategia komunikacji marek, digital marketing & e-commerce, badania etnograficzne. Jest absolwentką Miami Ad School (Planning Program) w Nowym Jorku.
Zobacz również
– Powierzenie funkcji Strategic Directorów Klarze i Joannie to wyraz uznania dla ich ogromnej wiedzy dotyczącej kompleksowego planowania komunikacji marek, ale także doświadczenia związanego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań w komunikacji marketingowej, a to jest dokładnie to, co cenią nasi klienci – mówi Agnieszka Wasilewska, managing director w Ogilvy.
Dział strategii nadal będzie się rozwijał, aktualnie prowadzona jest rekrutacja na stanowisko Plannera.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce