Emily Ratajkowski promuje kolekcję bielizny w sklepie spożywczym

Emily Ratajkowski promuje kolekcję bielizny w sklepie spożywczym
Pomyślicie – dziwny wybór miejsca do sesji zdjęciowej promującej kolekcję bielizny? Modelka Emily Ratajkowski wybrała sklep spożywczy celowo, by podkreślić dostępność oraz niewygórowaną cenę swoich projektów.
O autorze
0 min czytania 2019-02-11

zdjęcie: instagram.com/inamorata

Emily Ratajkowski to amerykańska modelka i aktorka, która jakiś czas temu stworzyła własną markę odzieżową Inamorata. Teraz zaprezentowała nową kolekcję zatytułowaną BODY, do której sesja zdjęciowa została zrealizowana w sklepie spożywczym.

Na zdjęciach promujących kolekcję widzimy modelkę ubraną w bieliznę własnego projektu, stojącą na tle lodówek chłodniczych z napojami czy przy półkach z artykułami spożywczymi.

Dobór takiego miejsca nie jest jednak przypadkowy – miało to na celu podkreślenie, że wszystkie rzeczy z kolekcji BODY są łatwo dostępne i do tego za niewygórowaną cenę (komplet bielizny kosztuje 18 dolarów).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Aktorki Lena Dunham oraz Jemima Kirk wzięły udział w niezwykłej sesji zdjęciowej dla marki Lonely. Fotografie bez retuszu zachęcają kobiety do pokazywania ich naturalnego piękna.