zdjęcie: instagram.com/inamorata
Emily Ratajkowski to amerykańska modelka i aktorka, która jakiś czas temu stworzyła własną markę odzieżową Inamorata. Teraz zaprezentowała nową kolekcję zatytułowaną BODY, do której sesja zdjęciowa została zrealizowana w sklepie spożywczym.
Zobacz również
Na zdjęciach promujących kolekcję widzimy modelkę ubraną w bieliznę własnego projektu, stojącą na tle lodówek chłodniczych z napojami czy przy półkach z artykułami spożywczymi.
Dobór takiego miejsca nie jest jednak przypadkowy – miało to na celu podkreślenie, że wszystkie rzeczy z kolekcji BODY są łatwo dostępne i do tego za niewygórowaną cenę (komplet bielizny kosztuje 18 dolarów).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Aktorki Lena Dunham oraz Jemima Kirk wzięły udział w niezwykłej sesji zdjęciowej dla marki Lonely. Fotografie bez retuszu zachęcają kobiety do pokazywania ich naturalnego piękna.