Heinz z okazji Walentynek rozdawał kawior, który był ketchupem

Heinz z okazji Walentynek rozdawał kawior, który był ketchupem
Heinz z okazji Walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.
O autorze
1 min czytania 2019-02-12

zdjęcie: facebook.com/heinz

Z okazji tegorocznych Walentynek, Heinz wpadł na pomysł, by zmienić typowy ketchup w coś bardziej eleganckiego i wykwintnego – stworzył małe słoiczki „kawioru”, który składał się z maleńkich perełek ketchupu.

Na swoim profilu na Twitterze marka ogłosiła konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać owy „kawior”, który świetnie sprawdziłby się jako danie na eleganckiej kolacji. Z pewnością wszyscy Ci, którzy nie wyobrażają sobie posiłku bez ketchupu, mogliby delektować się wyszukanymi daniami, z małymi drobinkami ketchupu, a nie ociekające lejącym sosem ;).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Najbardziej popularnym prezentem walentynkowym jest pluszowy miś, chociaż stereotypy mogą sugerować, że kupujemy świece czy słodycze. Polacy niestety często przeciągają do ostatnich chwil moment dokonywania zakupów – wynika z analiz przeprowadzonych przez Allegro.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas gdy większość marek planuje romantyczne akcje dla zakochanych w ramach Walentynek, brytyjskie ZOO Hemsley Conservation Centre pomyślało o tych, którzy nie mają z kim celebrować tego święta. Za niewielką opłatę mogą nazwać karalucha imieniem… swojego byłego.