Zmiany związane z dynamicznym wzrostem firmy obejmują awansowanie Klaudii Traczyk na stanowisko strategy director, Radosława Gorczycy na stanowisko advertising director, a także zatrudnienie Pawła Galińskiego na stanowisko business development director. Adam Skrzypek, client service director, przejął zarządzanie nad wszystkimi zespołami ds. obsługi klienta.
Klaudia Traczyk związana jest z WebTalk od 2013 roku. Zaczynała od stażu w dziale obsługi klienta, a następnie rozwijała kompetencje w zakresie mediów i reklamy. Od 2016 roku jest odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji dla obecnych i nowych klientów agencji, dotychczas jako strategy team leader. Ze względu na rozwój działu i stałe zwiększanie jego kompetencji, z początkiem bieżącego roku Traczyk objęła stanowisko strategy director.
Zobacz również
Radosław Gorczyca, wcześniej manager ds. reklamy, objął stanowisko advertising director. Związany jest z WebTalk od 2015 roku i zarządza zespołem prowadzącym oraz optymalizującym kampanie reklamowe dla klientów agencji. Do zadań Gorczycy należeć będzie dalszy rozwój działu, przede wszystkim w zakresie kompetencji performance marketingowych.
Na stanowisku client service director pozostaje Adam Skrzypek, który w ostatnim kwartale 2018 roku przejął zarządzanie wszystkimi zespołami odpowiedzialnymi za obsługę klienta. Skrzypek związany jest z WebTalk od 2014 roku, od tego czasu sukcesywnie zwiększał kompetencje i angażował się w rozwój zespołu, który obecnie tworzy 25 osób.
Nowym dyrektorem w strukturach WebTalk został Paweł Galiński, który dołączył do zespołu w lutym br. Od 2012 roku pracował w warszawskim studiu produkcyjnym i postprodukcyjnym Artcore, ostatnio jako dyrektor działu produkcji i sprzedaży. Od lutego 2018 roku Galiński związany był z agencją reklamową Brand New Heaven, w której pełnił funkcję szefa strategii. W WebTalk objął nowo utworzone stanowisko business development director, a do jego obowiązków należeć będzie budowa i rozwijanie relacji z obecnymi oraz nowymi klientami agencji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing