x-kom w ramach walentynkowej kampanii na Tinderze doradza jak podrywać

Po kampanii z myszkami dla leworęcznych na Pornhubie, x-kom uruchomił kolejną akcję marketingową. Tym razem pomaga w podrywie, reklamując się na Tinderze.
O autorze
1 min czytania 2019-02-15

Z okazji walentynek x-kom zdecydował się pomóc osobom wciąż poszukującym swojej drugiej połówki. Aby dotrzeć do singli, wykorzystano najpopularniejszą w tej chwili aplikację randkową – Tindera. Polscy użytkownicy pomiędzy profilami potencjalnych parterów znaleźć mogą propozycję produktów dostępnych w sklepie wraz z paczką „sposobów” jak wykorzystać je do udanego podrywu.

Tych, którzy zdecydują się je sprawdzić, czeka specjalnie przygotowana strona produktu. Zamiast tradycyjnych opisów i specyfikacji technicznych, umieszczone zostały na nich „sposoby” jak wykorzystać konkretny produkt, aby zdobyć serce wybranki lub wybranka.

I tak na przykład do przełamania pierwszych lodów x-kom sugeruje wykorzystać laptopa i tabele przestawne w Excelu. Podobno z użyciem telefonu najlepiej podrywać na tekst „Zobacz, coś z moim telefonem jest nie tak”, a następnie wytłumaczyć płci przeciwnej, że „brakuje w nim Twojego numeru telefonu”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przykładowe strony z poradami od x-kom możecie zobaczyć tutaj: Asus ZenFone Max Pro, HUAWEI MateBook D.

Słuchaj podcastu NowyMarketing