Czegoś takiego jeszcze nie było – Tinder dla miłośników drzew! Z okazji tegorocznych walentynek Husqvarna stworzyła własny serwis randkowy Timber dla wszystkich użytkowników produktów marki, którzy kochają drzewa.
Zobacz również
Timber na pierwszy rzut oka przypomina popularną aplikację randkową Tinder, jednak tutaj zamiast zdjęć użytkowników, widzimy fotografie… drzew. I to z najróżniejszych zakątków świata.
Poza oczywistym humorystycznym akcentem całej akcji, Husqvarna swoją kampanią zwraca uwagę na Husqvarna Chainsaw Academy, internetowym poradnikiem odpowiedzialnego leśnictwa.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Samsung zaprezentował nową usługę „Refrigerdating”, dzięki której użytkownicy robiąc zdjęcie zawartości swojej lodówki mogą nawiązać kontakt z innymi, którym spodobało się to, co ma się w lodówce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing