Pyzik posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w pracy dla międzynarodowych agencji. W 2006 roku rozpoczęła pracę w Publicis na stanowisku strategic planner. Od tego czasu wielokrotnie przyczyniła się do zdobycia przez agencję statuetek Effie, m.in. dwóch złotych za kampanie zrealizowane dla Prudential i Maggi.
Justyna Pyzik specjalizuje się w komunikacji marek z branży spożywczej, farmaceutycznej oraz finansowej i ubezpieczeniowej. Interesuje się ewolucją komunikacji kierowanej do kobiet. W dotychczasowej pracy miała okazję doradzać i pracować przy rozwoju strategii i realizacji kampanii dla największych polskich i globalnych marek takich, jak: Winiary, MAGGI, Prudential, NO-SPA, Nescafe, Nałęczowianka, Nestle NAN, Garnier, BGŻ BNP Paribas, AXA, Magne B6, Essentiale Forte, Emolium, Iwostin, Danone.
Zobacz również
Jest absolwentką Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Przez wiele lat była wykładowcą na studiach podyplomowych Psychologia Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. To prestiżowe studia podyplomowe, które przez prawię dekadę wyszkoliły rzesze specjalistów w dziedzinie komunikacji marketingowej.
Justyna Pyzik jest także doradcą strategicznym w Fundacji Liderek Biznesu w zakresie działań mających na celu zarządzanie różnorodnością. W swojej pracy zajmuje się wspieraniem inicjatyw przełamujących wewnętrzne bariery, które blokują kobiety w dążeniu do zajmowania wysokich stanowisk. Pracuje także nad promowaniem idei głoszonej przez Publicis Groupe i zmieniającej dzisiejszą rzeczywistość, której celem jest wdrażanie zasad różnorodności w kształtowaniu zespołów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]