– Pierwsze umowy mamy już podpisane – mówi Marek Kołtonik, dyrektor ds. marketingu Hermes Energy Group S.A. – Reakcje kibiców na nową ofertę podczas niedzielnego meczu i w mediach społecznościowych są pozytywne. Fani mistrzów Polski znani są z wyjątkowego przywiązania do klubu. Barwy Legii pojawiające się na fakturze podkreślają wyjątkowość naszego produktu. Do tego dochodzi atrakcyjna, konkurencyjna w stosunku do podmiotów dominujących na rynku oferta cenowa oraz fakt, że płacąc niższe rachunki kibice równocześnie pośrednio wspierają swój klub – dodaje Kołtonik.
Jak zauważa dyrektor Kołtonik, 1916 energia to pierwsza w Polsce tego typu współpraca biznesowa pomiędzy klubem piłkarskim a firmą sprzedającą energię i gaz. Legia Warszawa wnosi do projektu m.in. ogromną rozpoznawalność marki i liczną społeczność, silnie utożsamiającą się z Klubem, która jest głównym adresatem dedykowanej oferty. Natomiast Hermes Energy Group S.A. jest podmiotem odpowiedzialnym za techniczny aspekt całej inicjatywy, w tym kompleksową obsługę klientów, zakup wymaganej ilości gazu i energii oraz rozliczenia.
Zobacz również
Od początku rundy wiosennej podczas meczów na stadionie Legii przy ul. Łazienkowskiej 3 można uczestniczyć w specjalnych loteriach, w których do wygrania są nagrody pieniężne – 1000 zł za każdego gola strzelonego dla Legii. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie www.1916energia.pl/loteria. Najbliższa loteria odbędzie się 1 marca o 20:30, podczas spotkania mistrzów Polski z drużyną Miedź Legnica.
Na potrzeby projektu 1916 energia uruchomiono specjalny punkt obsługi klienta zlokalizowany w Legia Fanstore, w którym kibice mogą zapoznać się z ofertą marki. Ponadto szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.1916energia.pl, pod numerem telefonu 22 291 1916, a także na Facebooku facebook.com/1916energia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]