Niewiele zjawisk odciska się w tak namacalny sposób na codziennych decyzjach zakupowych 38 milionów osób. Według danych serwisu Pyszne.pl, w niedziele bez handlu użytkownicy składają dwukrotnie więcej zamówień niż w pozostałe niedziele. Polacy spędzają więcej czasu w domu, w gronie rodziny lub przyjaciół. Wykorzystują tę okazję do wspólnego zamawiania jedzenia i znacznie częściej niż w inne dni wybierają pierogi – jako typowo tradycyjne danie obiadowe.
– Polacy zaczęli traktować niedziele bez handlu jako dzień przeznaczony na relaks. Pyszne.pl przypomina im o tym, że mogą – nie zakłócając sobie wypoczynku – łatwo złożyć zamówienie za pomocą serwisu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. U nas jest zawsze otwarte – mówi Piotr Wódkiewicz, senior brand manager Pyszne.pl.
Zobacz również
W koncepcji kreatywnej marka sięga po zupełnie nowe odwołania kulturowe, nawiązując do bardzo silnej w Polsce tradycji neonu. Motywem przewodnim kampanii jest uwspółcześniona forma neonu, gdzie ikonki symbolizujące popularne dania opatrzone zostały migającym znakiem 24/7. – Cała koncepcja kampanii jest hołdem dla polskiej tradycji projektowania i wzornictwa. Neony wniosły kolor i inspirację na ulice Polski. Jako część codziennego życia, zapraszały Polaków do świętowania lub udziału w czymś wyjątkowym. Klasyki takie jak Kino Relaks, Wars i Sawa czy Grand Hotel budzą dzisiaj ciepłe wspomnienia. Kultowe arcydzieła można znaleźć w warszawskim Muzeum Neonów lub we wrocławskiej Galerii Neonów – dodaje Wódkiewicz.
Dział marketingu Pyszne.pl odpowiada za zakup mediów oraz za koncepcję kreatywną. Kampania obejmuje digital OOH, online, social media oraz nowoczesne technologicznie rozwiązania komunikacji bezpośredniej z użytkownikami: powiadomienia push i dedykowany plug-in kompatybilny z kalendarzem Google, Outlook oraz kalendarzem systemu IOS, który można pobrać na stronie pyszne.pl/niedziele-handlowe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach