Do tej pory eksperci zajmujący się obszarem user experience, formalnie należeli do działu strategii. Szef czteroosobowego zespołu, Rafał Niemczynowicz, jest związany z agencją od czterech lat. Do jego zadań należy zarządzanie działem UX, koordynowanie realizacji projektów na rzecz klientów, jak też wsparcie działań new businessowych.
– Doświadczenia klienta należą dziś do kluczowych obszarów komunikacji digitalowych. To coraz istotniejsza kompetencja agencji e-marketingowej. Przy coraz wyższej konkurencyjności marek i ich ofert, to intuicyjny, przyjazny i angażujący dostęp do produktu bądź usługi w sieci, może decydować o sukcesie biznesowym. Zwłaszcza że młode generacje konsumentów są pod tym względem coraz bardziej wymagające, a popularność mobile’u i aplikacji na urządzenia mobilne stale rośnie. Coraz większy rynek e-commerce jest tylko jednym z przykładów tego trendu – mówi Rafał Niemczynowicz.
Zobacz również
Rafał Niemczynowicz, jako UX Designer w GoldenSubmarine, współpracował m.in. z markami Carrefour, ING, PayU, SKODA, Grupa Żywiec.