W tym roku :DobryZnak od Mastercard (Business Facelift), kampania stworzona przez polski oddział McCANN Worldgroup, znalazł się w rekordowo licznym gronie 317 finalistów konkursu New York FestivalsMidas Awards.
Zobacz również
Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę. Pracę doceniono w kategoriach corporate image, point off purchase, public relations, out of home, alternative media, direct response, credit card oraz location-based media.
Tym samym kampania z Polski znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagrodzonych reklam festiwalu.
:DobryZnak to projekt skierowany do właścicieli i najemców lokali usługowych. Na stronie www.dobryznak.org znajduje się market place skupiający szyldziarzy i designerów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Platforma powstała przy współpracy z organizacjami Miastodwa i Traffic Design.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
New York Festivals® Midas Awards to najważniejszy konkurs reklamowy branży finansowej. Od 2001 roku nagradza najlepsze na świecie reklamy produktów i usług finansowych. Panel jurorów składa się ze światowej sławy dyrektorów kreatywnych, marketerów i ekonomistów.
Pełna lista tegorocznych zwycięzców dostępna jest na stronie www.midasawards.com/Winners/Medalists.