Ostatni tydzień akcji CSR marki Wiśniowski – 2 THE LIGHT

Rozpoczął się ostatni tydzień przełomowej akcji CSR, której autorem jest marka Wiśniowski. Do zebrania całej sumy pozostało już tylko 35 tysięcy wirtualnych monet, które firma zamieni w prawdziwe pieniądze i przekaże je na rzecz potrzebujących.
O autorze
2 min czytania 2019-03-12

1 moneta to 1 zł dla chorych dzieci

Aby zostać bohaterem wystarczy wejść na stronę i zagrać na komputerze lub pobrać grę na telefon czy tablet w swoim sklepie z aplikacjami. 2 THE LIGHT to gra w stylistyce 16-bitowej, przypominająca kultowe gry z lat 80-tych ubiegłego wieku. Chętnie zagrają w nią więc zarówno dzieci, jak i dorośli. Fabuła jest zaskakująca nawet dla osób bardzo doświadczonych. Gracz przechodząc przez 3 wirtualne miasta (Kraków, Warszawa, Gdańsk – skąd pochodzą fundacje będące beneficjentami akcji) musi dostarczyć do przyjaciela niezwykle ważną przesyłkę, która uratuje jego życie. Po drodze czyha wiele trudności. Czy bohater uratuje bliską osobę i jak odpowie na pytanie zadane mu na końcu? To zależy od każdego z nas. Najważniejsze to dotrzeć do samego końca gry…

Gra która naprawdę pomaga – CSR marki WIŚNIOWSKI

Niesienie pomocy powinno być czymś oczywistym i na szczęście dla wielu osób jest. Można jednak pomagać w nieoczywisty sposób. Tym właśnie jest 2 THE LIGHT. Cel jaki obiera gracz motywuje bardziej niż w każdej innej grze, którą po prostu można przejść. Tutaj grę przechodzimy nie dla samej rozrywki. Gramy przede wszystkim po to, by pomóc przyjacielowi, nie tylko temu wirtualnemu, ale i prawdziwym dzieciom. One na co dzień walczą o zdrowie, a my walczymy dla nich w grze. Każda zebrana moneta to 1 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biorąc udział w akcjach charytatywnych zawsze możemy po prostu przelać pieniądze, w tym przypadku jednak nie musimy przekazywać fizycznych pieniędzy (choć możemy w razie chęci dodatkowego wsparcia Fundacji). Chodzi o poświęcenie swojego czasu o zrobienie czegoś więcej, o chęć wygranej dla kogoś, kto tego potrzebuje. Gra symbolizuje codzienną walkę dzieci z chorobą. Ich życie zależne jest od innych, od leków, dostępności terminów, hojności darczyńców, mimo to dzieci nie poddają się, a każdy dzień jest dla nich jak zdobycie nowego poziomu. Właśnie to chcą przekazać twórcy gry przyszłym bohaterom. Zawsze należy walczyć, a dzieci liczą na naszą pomoc.

– Chcemy wspólnie ze swoimi partnerami handlowymi przekazać 300 000 zł na rzecz Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku. Mamy zamiar zamienić monety zebrane przez graczy na prawdziwe pieniądze dla dzieci. Jednak 2 THE LIGHT to więcej niż tylko zbiórka pieniędzy. To projekt, który ma uświadomić, że można i trzeba pomagać. To nie jest zwykła gra i myślę, że każdy kto ją przejdzie, zrozumie dlaczego. Nie mogę zdradzać zakończenia, ale naprawdę warto do niego dotrzeć. W taką grę rodzice z przyjemnością pozwolą grać swoim pociechom, jestem też przekonana, że sami ją przejdą. Spotkałam się z opinią, że dziecko podchodzi do mamy i mówi „Czy mogę zagrać w tę grę, w której pomaga się dzieciom?” – to szalenie budujące, bo właśnie taki efekt chcieliśmy osiągnąć – mówi Elżbieta Solewska, menedżer komunikacji marketingowej i PR WIŚNIOWSKI.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie czekaj – zagraj dziś i zostań bohaterem!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się