Wraz z przyjściem Kingi Muszytowskiej Walk PR wzmocnił kompetencje w obszarze komunikacji marek luksusowych oraz sektora beauty na poziomie globalnym i lokalnym.
Kinga Muszytowska przeszła do Walk PR z Coty Luxury z siedzibą w Paryżu, w której odpowiadała za globalną komunikację marki Burberry Beauty. Doświadczenia zawodowe zdobywała wcześniej w Londynie, gdzie przez wiele lat była częścią agencji Talk Global. W międzyczasie pracowała także dla Procter&Gamble w Genewie i COTY w Paryżu. Skończyła studia w Anglii na University of Brighton i Bournemouth University.
Zobacz również
Kinga Muszytowska specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Zajmowała się planowaniem i egzekucją ponad 40 globalnych eventów. Głównymi klientami, z którymi współpracowała są Dolce&Gabbana Beauty, Burberry Beauty, Gucci Bueaty, Escada Fragrances, Alexander McQueen Fragrances i Max Factor.
Poza strategiczną obsługą klientów Walk PR, Kinga Muszytowska koncentrować się będzie na rozbudowie portoflio klientów i usług, uczestnicząc również w multiunitowych projektach Grupy Walk.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell