zdjęcie: facebook.com/GameOfThrones
Do ostatniego sezonu „Gry o tron” zostało kilkanaście dni i w związku z tym promocja wokół serialu rusza pełną parą. Była już m.in. szkocka Whiskey inspirowana Białymi Wędrowcami, a teraz nadszedł czas na… Żelazny Tron.
Zobacz również
HBO umieściło 6 tronów o prawdziwych rozmiarach, w 6 lokalizacjach na całym świecie. Na razie stacja zdradziła drobną wskazówkę na temat miejsca, w którym znajduje się jeden Żelazny Tron. Opublikowany na profilu „Gry o tron” na YouTubie film w technologii 360 stopni przedstawia słynny tron w nieznanej lokalizacji, która jednak bardzo nawiązuje do jednej z krain z serialu.
Nikolaj Coster-Waldau, czyli serialowy Jamie Lannister, wystąpił w nowej kampanii marki L’Oreal, w której promuje serię męskich kosmetyków Pure Charcoal. Reklama ma w sobie polski akcent.
PS2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W najnowszym spocie promującym ostatni sezon „Gry o Tron” wykorzystano kultowe sceny z serialu i zareklamowano piwo Bud Light marki Budweiser.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Zobaczcie najlepsze reklamy wzorowane na serialu „Gra o Tron”.