Wiosną „Odkrywaj więcej!”

Sklep internetowy Born2be zagrzewa dziewczyny w wiosennej kampanii reklamowej „Odkrywaj więcej!”. Promujący ją spot jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN i Polsacie. Wyprodukowała go Flota Filmowa.
O autorze
1 min czytania 2019-03-25

Born2be kieruje do klientek emocjonalny przekaz afirmujący ciekawość życia, realizację siebie, indywidualność i odwagę dziewczyn. Drugą jego cechą jest zaproszenie do współpracy bohaterek z krwi i kości, które ucieleśniają wartości bliskie marce. W przypadku najnowszej, wiosennej kampanii hasło brzmi: „Odkrywaj więcej!”, a wystąpiły w niej didżejki Tycjana Aquasanta i Natalia Kusiak – 2/3 popularnego trio warszawskiego kolektywu Princess Rap.

– Tym razem namawiamy dziewczyny do kolorowej podróży w głąb własnych myśli i pragnień, aby odkryć i docenić siebie na nowo. Formą takiej osobistej reinterpretacji jest nowy styl, np. prezentowane w spocie sportowe buty z barwnymi akcentami. Przecież wiosna, jak żadna inna pora roku, zachęca do zmian – mówi Paulina Ciecierska, brand manager Born2be. – Jesteśmy przekonani, że ten komunikat wspierany przez influencerki z grupy docelowej trafi do naszych dotychczasowych klientek i pozyska nowe – dodaje Ciecierska.

– Nowoczesny język, nieoczywiste skojarzenia, zaskakujące rozwiązania, pozytywne i wzmacniające treści. Te środki sprawdziły się w poprzednich odsłonach kampanii. Pozostajemy zatem im wierni budując nową opowieść – podkreśla Daniel Duniak, marketing director spółki AZAGroup, do której należy Born2be. – Lecz komunikacja to nie wszystko. Oferta naszego sklepu oparta na ogromnym wyborze trendowych butów i ubrań w przystępnych cenach – jest najistotniejszym filarem, na którym zbudowaliśmy jeden z najbardziej lubianych i najczęściej odwiedzanych e-commerce’ów w branży fashion z grubo ponad 2 milionami realnych użytkowników miesięcznie. Chcemy widzieć ich jeszcze więcej – dodaje Duniak.

Kampania „Odkrywaj więcej!” jest emitowana w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Będzie miała również swoją odsłonę w kanałach digitalowych i w prasie. Promujący ją spot oraz sesja zdjęciowa powstały na hiszpańskiej Teneryfie. Ze strony AZAGroup za produkcję odpowiadali Paulina Ciecierska i Daniel Duniak. Film wyprodukowany przez Flotę Filmową wyreżyserował Amon Schulz. Autorem zdjęć do spotu jest Michał Dymek. Andrzej Belina Brzozowski wykonał zaś sesję zdjęciową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing