IKEA zachęca nas do zabawy swoim jedzeniem! Z tej okazji wprowadziła do swojej oferty czekoladowego króliczka, który w opakowaniu dostępny jest w trzech częściach – po to, byśmy sami mogli go złożyć.
Zobacz również
Ta słodycz może być wykorzystana jako ozdoba wielkanocna lub po prostu od razu zjedzona ;). Co istotne, czekolada zawiera minimum 30% kakao z certyfikatem UTZ, zapewniającym zrównoważone standardy rolnictwa i dobre warunki dla pracowników.
Uwaga – króliczek dostępny jest też w Polsce i kosztuje ok. 16 złotych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
To się nazywa zero waste – jadalne naczynia z otrąb pszennych. IKEA w swojej restauracji w CH Blue City prowadzi testy takowych talerzy.
PS2
IKEA kolejny raz pokazuje, że na marketingu zna się wyśmienicie. Tym razem marka postanowiła poruszyć kubki smakowe swoich klientów, prezentując meble w taki sposób, by kojarzyły się z tabliczkami czekolady.