Monika Sokołowska, jako prezes oS3, odpowiedzialna będzie za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię agencji w nadchodzących latach. Będzie również nadzorowała pracę działu client service i relacje z kluczowymi klientami.
Wraz ze zmianą na stanowisku prezesa, do zarządu powołani zostali dotychczasowi członkowie managementu agencji: Michał Kobierzewski (executive creative director), Bartosz Gąsiorowski (strategy director) oraz Maciej Hilt (business development director).
Zobacz również
Monika Sokołowska posiada czternastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze kroki stawiała w międzynarodowych agencjach sieciowych. W BBDO zdobywała doświadczenie współpracując z Masterfoods Polska z takimi markami jak: Mars, Snickers, M&M’s. W Saatchi&Saatchi kontynuowała pracę w kategorii snackfood obsługując Wedla, uczestniczyła w przeprowadzaniu rebrandingu marki Winterthur oraz we wprowadzeniu na polski rynek jednego z największych ubezpieczycieli – AXA.
Kolejny krokiem w karierze Moniki była praca w agencji Change. Odpowiadała w niej za budowę i wdrożenie nowej platformy komunikacji dla marki Skoda (Skoda Auto Polska). Oprócz tego pracowała dla: Hochland i Grupy Żywiec.
W ostatnich latach zajmowała stanowisko client service director oraz była członkiem zarządu w agencji Walk Creative, gdzie nadzorowała tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich klientów Walk Creative. Klienci, z którymi współpracowała w ramach działań dla Walk Creative to: Orange, PZU, Skandia Życie (Vienna Life), Piątnica, Bank Ochrony Środowiska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W swojej karierze zdobyła kilka nagród branżowych, w tym Effie w agencji Walk za Najbardziej efektywną kampanię w kategorii: Żywność dla marki Piątnica.
Słuchaj podcastu NowyMarketing