– Trwa 16 edycja KTR-u, najbardziej prestiżowego konkursu kreatywnego w Polsce z jedynymi w swoim rodzaju nagrodami, które trudno postawić na półce. Mamy w tym roku zmiany. Niewielkie w kategoriach i dużą, jaką jest przyznanie po raz pierwszy tytułu Studio Projektowe Roku. Nie zmieniamy jednak tego, co najważniejsze i co wyróżnia KTR – doceniania odwagi, kreatywności i talentu – powiedział Maciej Waligóra DDB&tribal, przewodniczący zarządu KTR.
Wspomnianą nowość konkursu KTR, czyli Nagrodę Studia Projektowego Roku otrzyma studio z największą liczbą mieczy w kategorii Design.
Zobacz również
Projekty można zgłaszać w trzech głównych kategoriach:
- Communication (podkategorie: VIDEO, AUDIO, PRINT & PUBLISHING, OUT OF HOME, ONLINE, MOBILE, INTEGRATED CAMPAIGNS, BRANDED ENTERTAINMENT, DIRECT, PR, INNOVATION, USE OF DATA, COPYWRITING),
- Design (podkategorie: BRAND IDENTITY, PACKAGING, DESIGN IN PUBLIC SPACES, DIGITAL & MOTION, TYPOGRAPHY, PRODUCT DESIGN, DATA VISUALISATION),
- Craft (podkategorie: Audio/Video, Photography, Illustration, Digital Craft).
Zgłoszenia do KTR oceniane są przez najlepszych ekspertów branży, w tym roku przewodniczącymi poszczególnych kategorii będą:
- Communication – Maciej Twardowski z Ogilvy Poland oraz Kuba Kamiński z Brain,
- Design – Michał Łojewski z White Cat Studio,
- Audio Video – Jacek Pawlak z tenpawlak & company,
- Fotografia – Maria Gajewska z Publicis Media,
- Ilustracja – Oliwia Gede z Kukbuk,
- Digital Craft – Jakub Koźniewski z panGenerator.
Więcej informacji o konkursie dostępnych jest na stronie ktr.org.pl/konkurs-ktr/
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing