Jest już pierwszy markowy żart! Google z okazji tegorocznego Prima aprilis postanowiło wprowadzić kultową grę Snake do Map Google. Polega ona na przesuwaniu palcem po mapie, aby sterować pociągiem w celu zebrania jak najwięcej pasażerów z planszy. Ale uwaga – każda dodatkowa osoba w pojeździe powoduje jego wydłużenie się – czyli tak jak w przypadku zwykłej gry Snake, gdzie wąż stawał się coraz dłuższy z biegiem czasu.
Zbierać pasażerów możemy w różnych lokalizacjach: Kairze, Londynie, San Francisco, Sao Paulo, Sydney oraz Tokio. Trzeba się jednak pospieszyć, bo gra będzie dostępna tylko do końca tygodnia.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W google’owego Snake’a możemy zagrać w urządzeniach mobilnych w Mapach Google, albo w wersji przeglądarkowej na stronie.
Szef marketingu Microsoft wysłał do wszystkich pracowników firmy maila, w którym poprosił ich o powstrzymanie się od robienia sobie żartów w dniu 1 kwietnia. Jego zdaniem jakiekolwiek dowcipy mogą przynieść firmie tylko same szkody.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Jakie psikusy zrobiły marki w 2018 roku z okazji prima aprilis?
PS3
A tu podsumowanie markowych psikusów z 2016 roku 😉