Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

TWIN digital collective po wygranym przetargu kontynuuje współpracę z Warką Radler

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę Warki Radler w digitalu. Wybrana została agencja TWIN .digital collective, która pracowała w tym zakresie w poprzednim roku.
O autorze
0 min czytania 2019-04-02

TWIN będzie odpowiedzialny między innymi za digital launch nowego produktu, komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami.

To nie pierwsza marka z portfolio Grupy Żywiec, która zdecydowała się na współpracę z TWIN. Kolektyw jest od 2017 roku odpowiedzialna za komunikację digitalową piwa Królewskiego, współpracował również z marką Leżajsk, wprowadzając na rynek limitowanej edycję historycznych opakowań za pomocą technologii WebAR.