Zadowolenie i satysfakcja klientów to dla Lidl Polska priorytet, dlatego sieć zawsze dąży do tego aby odpowiadać na ich potrzeby. Zgodnie z ideą „Więcej na radość z życia” klienci Lidla wiedzą, że w sklepach sieci zrobią zakupy dla całej rodziny szybko, mając do wyboru wysokiej jakości produkty, w atrakcyjnej, niskiej cenie. Natomiast zaoszczędzone na zakupach pieniądze i czas mogą przeznaczyć na to, co ich najbardziej cieszy, np. spacer z rodziną, spotkanie z przyjaciółmi czy rozwijanie hobby. Teraz sieć idzie o krok dalej i oddaje w ręce klientów aplikację, dzięki której zrobimy zakupy skrojone na miarę oraz dodatkowo zaoszczędzimy jeszcze więcej pieniędzy.
Aplikacja Lidl Plus to wygodne narzędzie dla każdego klienta sieci i co ważne już można ją pobrać nieodpłatnie w sklepie Google Play i App Store. W ten sposób możemy mieć zawsze dostęp do aktualnej oferty sieci, rabatów, kuponów, a także, dzięki e-paragonom, możemy lepiej zarządzać domowym budżetem. Aplikacja daje możliwość zbierania i wglądu do paragonów, dzięki czemu widzimy co najczęściej kupujemy i możemy lepiej kontrolować nasze wydatki. Paragon w aplikacji daje również użytkownikowi wydłużoną możliwość zwrotu zakupionego asortymentu Non-Food aż do 30 dni. Co istotne aplikacja uczy się naszych preferencji zakupowych i bazując na nich przygotowuje oferty i rabaty tak, aby wpisywały się w potrzeby użytkowników – np. rodzice otrzymają zniżki na produkty dla dzieci, a wegetarianie kupią taniej produkty BIO z Ryneczku Lidla.
Zobacz również
– Lidl Polska to firma, która dynamicznie się rozwija i przygotowuje liczne udogodnienia dla swoich klientów. Obserwując i badając zwyczaje zakupowe Polaków wiemy, że współczesny klient chce zrobić zakupy szybko i tanio, kontrolując przy tym swój domowy budżet oraz poszukuje promocji i rozwiązań zindywidualizowanych pod swoje potrzeby. Odpowiedzią na to jest właśnie aplikacja Lidl Plus, która od kwietnia jest już dostępna dla wszystkich użytkowników smartfonów operujących w systemie Android oraz iOS – opowiada Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.
Aplikacja Lidl Plus powstała na bazie międzynarodowego doświadczenia Grupy Lidl, jednak została dostosowana do potrzeb i preferencji konsumentów na polskim rynku. Austria była pierwszym krajem, który wprowadził Lidl Plus. Kolejne projekty pilotażowe zostały przeprowadzone również w Hiszpanii i Danii. W ramach testów prowadzonych w Hiszpanii, w ponad 20 oddziałach, 160 000 klientów przetestowało Lidl Plus, co pozwoliło na zebranie opinii użytkowników i rozwój aplikacji w innych krajach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]