Polski oddział McDonald’s zaprezentował reklamę nakręconą iPhone’em XS

Polski oddział McDonald’s zaprezentował reklamę nakręconą iPhone’em XS
Najnowsza reklama polskiego oddziału McDonald’s została nakręcona smartfonem. Spot promuje ofertę marki dla dzieci, czyli zestaw Happy Meal.
O autorze
0 min czytania 2019-04-09

zdjęcie: facebook.com/thisisoto

Działania marketingowe McDonald’s bardzo często intrygują i nierzadko wyróżniają się innowacyjnością. Przykładem tego jest chociażby nowy spot polskiego oddziału marki, promujący świeże owoce i warzywa w zestawach dla dzieci Happy Meal. Sama reklama może nie jest niczym nadzwyczajnym, lecz z pewnością duże wrażenie robi fakt, że została ona nakręcona… iPhone’em XS.

Za kreację odpowiedzialna była agencja DDB Warszawa, natomiast produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszyscy dobrze wiemy jak potężna jest siła sugestii. Wie o tym także McDonald’s, który zaprezentował serię billboardów z rozmytymi hamburgerami czy frytkami. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzą co jest na billboardzie.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się