zdjęcie: facebook.com/thisisoto
Działania marketingowe McDonald’s bardzo często intrygują i nierzadko wyróżniają się innowacyjnością. Przykładem tego jest chociażby nowy spot polskiego oddziału marki, promujący świeże owoce i warzywa w zestawach dla dzieci Happy Meal. Sama reklama może nie jest niczym nadzwyczajnym, lecz z pewnością duże wrażenie robi fakt, że została ona nakręcona… iPhone’em XS.
Zobacz również
Za kreację odpowiedzialna była agencja DDB Warszawa, natomiast produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film.
PS
Wszyscy dobrze wiemy jak potężna jest siła sugestii. Wie o tym także McDonald’s, który zaprezentował serię billboardów z rozmytymi hamburgerami czy frytkami. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzą co jest na billboardzie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.