PNL to francuska grupa rapowa, założona przez dwóch braci w 2014 roku. We Francji znani są przede wszystkim z tego, że odnieśli ogromny sukces w branży muzycznej, mimo niezwiązania się z żadną wytwórnią muzyczną. Natomiast fani doceniają ich nie tylko za muzykę, ale również za niestandardowe działania marketingowe.
Z okazji premiery ich nowego albumu „Deux Frères”, która miała miejsce 5 kwietnia br., grupa PNL nawiązała współpracę z Uberem. Przez dwa dni (5 i 6 kwietnia) osobom zamawiającym przejazd w aplikacji, pojawia się nowa opcja płatności – słuchanie muzyki zespołu PNL. W zamian za to, pasażer miał całkowity przejazd za darmo.
Zobacz również
Co więcej, osoba, która skorzystała z tej opcji, miała zapewniony przejazd odpicowanym samochodem, oklejonym plakatami z wizerunkami braci z grupy PNL.
Z cyklu nietypowych działań promocjyjnych nowych albumów muzycznych, pierwsza rzecz jaka przychodzi na myśl to z pewnością małomiasteczkowy kiosk Dawida Podsiadły. Tutaj natomiast zobaczycie, jak #OdKulis wyglądała realizacja całej akcji promocyjnej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing