W Paryżu Uber oferował darmowy przejazd w zamian za słuchanie nowej płyty zespołu PNL

W Paryżu Uber oferował darmowy przejazd w zamian za słuchanie nowej płyty zespołu PNL
To się nazywa nietypowy sposób na promocję – z okazji premiery swojego nowego albumu, francuska grupa rapowa PNL nawiązała współpracę z Uberem i w zamian na słuchanie podczas podróży, pasażer nic nie płacił za przejazd.
O autorze
1 min czytania 2019-04-09

PNL to francuska grupa rapowa, założona przez dwóch braci w 2014 roku. We Francji znani są przede wszystkim z tego, że odnieśli ogromny sukces w branży muzycznej, mimo niezwiązania się z żadną wytwórnią muzyczną. Natomiast fani doceniają ich nie tylko za muzykę, ale również za niestandardowe działania marketingowe.

Z okazji premiery ich nowego albumu „Deux Frères”, która miała miejsce 5 kwietnia br., grupa PNL nawiązała współpracę z Uberem. Przez dwa dni (5 i 6 kwietnia) osobom zamawiającym przejazd w aplikacji, pojawia się nowa opcja płatności – słuchanie muzyki zespołu PNL. W zamian za to, pasażer miał całkowity przejazd za darmo.

Co więcej, osoba, która skorzystała z tej opcji, miała zapewniony przejazd odpicowanym samochodem, oklejonym plakatami z wizerunkami braci z grupy PNL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z cyklu nietypowych działań promocjyjnych nowych albumów muzycznych, pierwsza rzecz jaka przychodzi na myśl to z pewnością małomiasteczkowy kiosk Dawida Podsiadły. Tutaj natomiast zobaczycie, jak #OdKulis wyglądała realizacja całej akcji promocyjnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się