Na stanowisko CEO na cały region EMEA mianowany został Andrew Dimitriou. Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland, wszedł w skład zespołu Executive Leadership Team, który odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji, jej relacji z kluczowymi klientami i partnerami oraz integrację sieci na poziomie różnych obszarów działania w regionie.
EMEA jest jednym z tych regionów, w których VMLY&R rozwija się najprężniej – może pochwalić się liczbą 35 klientów pozyskanych w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i prognozowanym 5-procentowym wzrostem zatrudnienia. VMLY&R opiera swoją wyróżnialność na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, aby budować connected brands.
Zobacz również
Kadra zarządzająca na obszar EMEA będzie motorem strategicznych zmian w oddziałach lokalnych i regionie, począwszy od uruchomienia regionalnych centrów kompetencji, które pozwolą agencji wspierać klientów w zakresie ich zmieniających się biznesowych i komunikacyjnych potrzeb oraz zwiększyć możliwości związane z transformacją cyfrową.
Polski oddział odpowiada za rozwiązania technologiczne i jest jednym z trzech centrów kompetencji obok Wielkiej Brytanii (customer experience) i Turcji (content). To unikalne rozwiązanie w ramach całej grupy WPP.
– Nasze biuro – największe w Europie – oferuje klientom i partnerom wysokiej jakości fachową wiedzę technologiczną, doświadczenie we wdrożeniach dla różnych kategorii i przyspieszony dostęp do skalowalnych usług w tym obszarze – powiedział Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Regionalne centrum kompetencji w Polsce oferuje kompleksowe usługi od doradztwa, budowy, rozwoju i utrzymania systemów po marketing mobilny i precyzyjny, a także e-commerce. Wzmacnia budowanie tzw. connected brands dzięki rozwiązaniom z różnych platform, w tym m.in. Adobe, Drupal, Sitefinity, Sitecore, technologii mobilnych i innych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednym z projektów realizowanych w nowym modelu w regionie EMEA jest współpraca z marką Lavazza. Zespoły w Polsce i Mediolanie dostarczają rozwiązania z zakresu connected customer experience pozwalające marce lepiej zakorzenić się w życiu konsumentów, a tym samym realizować strategiczne priorytety biznesowe marki Lavazza.