Kampania społeczna „Możesz to zmienić” ma na celu zwiększenie świadomości wśród ludzi, w zakresie problemu jakim jest nieodpowiednie przygotowanie do wejścia w dorosłe życie wychowanków domów dziecka.
Za pomocą trzech kreacji graficznych Fundacja przedstawia skutek niewłaściwie przeprowadzonego procesu usamodzielniania, a także przekazuje informacje, że każdy z nas może to zmienić angażując się w działania Fundacji na rzecz dzieci z domów dziecka.
Zobacz również
– Zdajemy sobie sprawę, że nasze kreacje mogą szokować, ale odzwierciedlają smutną rzeczywistość jaka w większości spotyka młode dorosłe osoby opuszczające „Domy Dziecka”. Niestety dzieje się to od lat ponieważ do dnia dzisiejszego nie został wdrożony skuteczny ogólnopolski program usamodzielnienia – Powiedział Marcin Matecki Prezes Fundacji Szansa Dzieciom
Działania w ramach kampanii „Możesz to zmienić” trwać będą przez miesiąc, choć nie wyklucza się reaktywacji kampanii w niedalekiej przyszłości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tak niewiele trzeba aby odmienić czyjś los. Każdy może włączyć się w działania. By dowiedzieć się, jak można pomóc, wystarczy wejść na witrynę Fundacji: www.szansadzieciom.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Kreacja/Pomysł: Fundacja Szansa Dzieciom
- Produkcja,postprodukcja: ASM Media Agency Sp. z o.o.
- Foto: Sebastian Rudnicki ASM
- Wsparcie techniczne Studio Tęcza