W kampanii zatytułowanej „Veggie is delicious” owoce oraz warzywa zostały zaprezentowane w sugestywny sposób, tak by przywodzić na myśl intymne części ciała. Natomiast na każdym zdjęciu z kampanii pojawił się niewielki, subtelny tekst, który wskazywał, w jaki sposób spożywanie mięsa może mieć negatywny wpływ na nasz organizm i nasze życie seksualne.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Norweski sklep erotyczny Kondomeriet postanowił wykorzystać jedzenie w spocie z okazji swoich 30 urodzin. Spot stworzony zgodnie z hasłem #FoodPorn w subtelny sposób nawiązuje do branży erotycznej.