„Behind the Mac” to tytuł kampanii marki Apple, w której postawiono na promocję produktów brandu w nietypowy, nieoczywisty sposób. W pierwszej odsłonie projektu przygotowano spot, w którym zaprezentowano stare zdjęcia popularnych osób, takich jak Bono, Serena Williams, Oprah Winfrey, Paul McCartney czy Anna Wintour. Wszystkie te osoby na fotografiach uchwycone zostały w momencie korzystania z produktów marki Apple.
Kolejna odsłona kampanii, zatytułowana „Behind the Music. Behind the Mac” poświęcona jest brytyjskiej muzyce oraz osobom, które miały ogromny wkład w jej tworzenie. W spocie zaprezentowano więc archiwalne zdjęcia takich artystów jak David Bowie czy Paul McCartney podczas procesu twórczego. Marka Apple złożyła również hołd tym młodszym gwiazdom, bowiem w filmie znalazły się też brytyjskie wokalistki CharliXCX oraz FKA Twigs, które mają wpływ na nowoczesną muzykę.
Zobacz również
PS
Spot Apple z piosenkarką FKA twigs, promujący HomePoda, to teledysk w czystej postaci, który udowadnia, że muzyka pozwala nie tylko uciec od szarej i nudnej rzeczywistości, ale i budować swój świat dzięki kolorowej wyobraźni.
PS2
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]
W grudniu 2017 roku w Australii zalegalizowano małżeństwa osób homoseksualnych. Australijski oddział Apple w bardzo piękny sposób popiera równouprawnienie w swoim kraju, co we wzruszający sposób zaprezentowano w reklamie telefonu iPhone X.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Na początku 2018 roku Apple stworzył pełną kolorów reklamę z okazji brazylijskiego karnawału, mówiącą o nowej funkcji iPhone’a – Portrait Lighting.
PS4
Spot marki Apple „The Underdogs” wygląda jak skrócona wersja odcinku jakiegoś serialu – jest fabuła, ciekawe postacie i odrobina humoru. Reklama ma za zadanie promować produkty marki, jednak robi to w niezwykle naturalny i nienachalny sposób.