– Na początku tego roku zaczęliśmy planować czerwcową publikację. To nasza mała tradycja, by w Dzień Dziecka uruchamiać kolejne „wiedzowe” produkty dla naszej społeczności. Jednak myśl o stworzeniu kolejnego ebooka wydawała nam się… trywialna. To wytyczanie nowych szlaków jest naszym sposobem na wzrost biznesu – mówi Franciszek Georgiew, founder i szef Social Tigers.
W 4. urodziny, firma zapowiedziała aż trzy nowe projekty – dwa kursy online („Księga Adsów 3.0” oraz „Kurs Facebook Analytics”) oraz własną platformę learningową – Bazę Wiedzy – poprzez którą będzie można przyswajać wiedzę.
Zobacz również
– Platforma zaczęła się od prostego pomysłu na przebudowę bloga – chodziło o to, by ułatwić czytelnikom nawigację po rosnącej bazie artykułów. Zaczęliśmy mapować wyzwania, z jakimi mierzą się osoby próbujące rozwijać kompetencje marketera i uświadomiliśmy sobie, jak wiele w tym temacie można zrobić. Dziś problemem jest nie tylko niska jakość treści w obszarze social media, ale również niewielka innowacja w samym procesie self-learningu. Nasi partnerzy technologiczni doskonale zrozumieli problemy, które chcemy zaadresować – dzięki czemu już 1 czerwca udostępnimy pierwszą wersję platformy – podkreśla Georgiew.
Jeśli chcesz poznać pełny harmonogram nadchodzących premier Social Tigers, dołącz do wydarzenia. To tam ogłoszony zostanie start preorderu „Księgi Adsów 3.0”, który – tradycyjnie – potrwa tylko 24 godziny
Tylko w ciągu pierwszego tygodnia ponad 1,5 tys. osób wyraziło zainteresowanie projektem!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerzy medialni wydarzenia: NowyMarketing, Social Media Manager, Marketer+, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, Rysuję fejsbuki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing