Katarzyna Żądło dołączyła do Banku Pekao S.A. pod koniec kwietnia br., obejmując stanowisko dyrektora biura Public Relations i Nowych Mediów.
– Aktualnie jesteśmy w trakcie poważanych zmian. Realizujemy strategię rozwoju na lata 2018-2020; weszliśmy w zaawansowany etap cyfrowej transformacji – zmieniamy sposoby pracy i przechodzimy na obsługę klienta z wykorzystaniem technologii cyfrowych. W tak ważnym dla nas momencie, kluczowa będzie dobra komunikacja odpowiadająca na potrzeby wszystkich interesariuszy. Myślę zarówno o rzetelnej, systematycznej komunikacji z otoczeniem rynkowym i pracownikami banku, jak również o ciekawych formatach, które będziemy wykorzystywali w myśl zasady „medium is a message”. Chcemy komunikować się z rynkiem w sposób odpowiedzialny, ale też i atrakcyjny – mówi Katarzyna Żądło.
Zobacz również
Katarzyna Żądło posiada kilkunastoletnie doświadczenie w różnorodnych projektach (komunikacji korporacyjnej, marketingowej, wewnętrznej, PR produktu, relacjach inwestorskich czy CSR) realizowanych zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowych korporacji. Do swoich organizacji wprowadziła wiele kreatywnych działań i narzędzi. Zawodowo związana była m.in. z Citi Handlowy, BNP Paribas, a ostatnio DNB Bank Polska (w dwóch ostatnich pełniła funkcję rzecznika prasowego i odpowiadała za ich działania PR). Zajmowała się komunikacją korporacyjną związaną z fuzjami, zmianami strategii i rebrandingiem.
Żądło jest także doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu (Szkoła Główna Handlow). Specjalizuje się w zarządzaniu wartością rynkową przedsiębiorstw poprzez komunikację i budowę zaufania. Jest autorką publikacji z tego zakresu, w tym koncepcji Indeksu Zaufania i Ratingu Zaufania do spółek giełdowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]