IKEA postanowiła wyrazić swoje poparcie dla społeczności LGBT wprowadzając do swoich sklepów w Stanach Zjednoczonych torby Frakta w kolorach tęczy. Cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany organizacji charytatywnej Human Rights Campaign Foundation, która prowadzi kampanię na rzecz równości dla lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transpłciowych i queer.
Zobacz również
Limitowana edycja torby będzie dostępna w marketach marki przez cały czerwiec, bowiem to właśnie ten miesiąc nazywany jest w USA „Miesiącem Dumy” społeczności LGBT.
Co więcej, 1 czerwca, czyli w dniu inauguracji tzw. „Pride Month” we wszystkich sklepach marki w USA zostanie wywieszona tęczowa flaga na rzecz solidarności ze środowiskiem LGBT.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zachęcamy do sprawdzenia innych ciekawych akcji oraz inicjatyw, w które angażuje się IKEA.
PS2
– Marzę o tym, aby w Polsce w końcu każda kochająca się para mogła wziąć ślub. Sama biorę ślub w czerwcu za rok i za każdym razem gdy o tym myślę, zaczynam coraz mocniej doceniać to, że mogę to zrobić – o swojej misji społecznej opowiada Martyna Kaczmarek, brand manager Ben & Jerry’s.