Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

UNIQUE ONE wygrało przetarg na obsługę loterii PKN ORLEN

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg na całościową obsługę loterii promocyjnej spółki PKN ORLEN. Działania promocyjne potrwają do 31 grudnia 2019 roku.
O autorze
1 min czytania 2019-06-04

Loteria promocyjna pod hasłem „Loteria Orlen”, wystartowała 23 kwietnia i potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Jest to okres przyjmowania zgłoszeń do loterii oraz wydawania zdrapek promocyjnych na stacjach Orlen.

Aby wziąć udział w loterii, należy w trakcie trwania okresu promocyjnego kupić co najmniej jeden Zestaw Promocyjny, a następnie odebrać zdrapkę. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał samochód (88 samochodów marki Peugeot SUV 3008) czy jeden z produktów marki VERVA (11 650 000 nagród). Dodatkowo, uczestnik programu VITAY może rejestrować kody ze zdrapek na www.loteria.orlen.pl i grać o wyjazd na wyścig, w którym bierze udział Robert Kubica (6 ekskluzywnych 5-cio osobowych wycieczek). Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na stronie internetowej loterii. Losowania tych nagród emitowane będą na antenie Telewizji Polskiej.

Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, radio, internecie oraz materiały POS i landing page akcji. Za kreację odpowiada agencja Red8.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, zakup samochodów oraz wyjazdów na wyścigi Roberta Kubicy), a także za przygotowanie strony loteryjnej: www.loteria.orlen.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj