Marka Kubota produkująca klapki towarzyszy Polakom już 25 lat. Po wypełnieniu niszy na tanie i wygodne obuwie, z czasem stała się marką kultową, a fraza „Kubota to nie klapki, to styl życia” weszła do języka potocznego.
Kubota kontynuuje swoje niezwykłe tradycje, ale również spogląda w przyszłość, aby bliska sercom milionów Polaków marka w każdym sezonie zaskakiwała i sprawiała radość. Wszystkie produkty zaprojektowane są przez polskich projektantów i produkowane z najwyższej jakości materiałów.
Zobacz również
TakaPara to kolorowe skarpetki mocno zakorzenione w łódzkiej tradycji tekstylnej. Wzory noszą nazwy łódzkich ulic, logo inspirowane jest alfabetem Strzemińskiego, a sama nazwa, wbrew obecnym trendom, zachowała polskie brzmienie. TakaPara to proste hasło, które idealnie pasuje do produktu i idei przedsięwzięcia. Taka para skarpet, bo można nosić dwie różne skarpety; taka para ludzi, bo skarpetki pasują i takiej i takiej parze; i oczywiście taka para do działania, bo jest moc.
Teraz to również duet TAKAPARA X KUBOTA. Owocem tej współpracy są klapki premium inspirowane tęczowym wzorem skarpet. Premiera celowo przypadła na czerwiec – początek lata oraz miesiąc dumy, równości i tolerancji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
P.S. 1% ze sprzedaży klapków Premium Kubota x TakaPara przekazywany jest Fundacji DKMS wspierającej osoby chore na białaczkę i inne nowotwory krwi.