MEDIAPLUS wygrał budżet MINI

Mediaplus, po wygranym przetargu, od czerwca odpowiada za stałe działania wspierające sprzedaż MINI Polska w digitalu.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Dom mediowy, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, będzie współpracował z klientem w modelu house of communication, w którym Mediaplus i SalesTube odpowiadają za realizację strategii mediowej, a Change Serviceplan za koncepty komunikacyjne i kreację kampanii.

– Głównym czynnikiem determinującym strategię mediową, były precyzyjnie określone cele biznesowe klienta, skierowane na wzrost sprzedaży. Dlatego skupiliśmy się na działaniach mocno sprofilowanych na grupę docelową, spersonalizowanej komunikacji i efektywnym doborze mediów, który zagwarantuje odpowiednie dotarcie – mówi Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus.

Grupa BMW, światowy lider wśród producentów samochodów premium, łączy najwyższe standardy z doskonałą jakością. Od 1994 r. w portfolio BMW znajduje się również kultowa marka MINI, ikona stylu w branży motoryzacyjnej, ciesząca się niegasnącą popularnością. 3Obecnie do rodziny MINI należy 5 modeli: MINI Hatch w wersjach 3- i 5-drzwiowych, MINI Clubman, MINI Cabrio, oraz MINI Countryman.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj