Agencja love to talk rozpoczyna współpracę z Tullamore D.E.W.

Agencja love to talk rozpoczyna pracę dla marki Tullamore D.E.W. Do jej zadań należy prowadzenie profilu klienta na Facebooku, w tym m.in. tworzenie treści, moderacja komentarzy, kontakt z internautami oraz prowadzenie kampanii reklamowych na portalu.
O autorze
0 min czytania 2019-06-12

Za obsługę marki z ramienia agencji odpowiadają Justyna Jarząbska, Agnieszka Powązka oraz Dorota Branicka, które zadbają o wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku oraz odejście od stereotypowej komunikacji whiskey. Agencja prowadzić będzie także dodatkowe działania niestandardowe, w tym edukować i budować lojalność klientów.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj