Rola Ostecx Créative, podobnie jak przy poprzednich siedmiu piwach z AleBrowaru, polegała na stworzeniu nazwy, wykonaniu ilustracji i finalnym projekcie etykiety. Smoky Joe stawi czoła rynkowej rzeczywistości w metalicznym PANTONIE 875 C, nawiązującym do koloru whisky.
Współpraca Ostecx Créative z AleBrowarem rozpoczęła się wiosną 2012 r. Agencja uczestniczyła w narodzinach nowej marki, wspólnie z jej właścicielami tworząc strategię brandingu i komunikacji marketingowej nowego browaru kontraktowego. Pierwsze trzy piwa: Rowing Jack (India Pale Ale), Black Hope (Black India Pale Ale) i Lady Blanche (Witbier) miały swoją premierę 5 maja 2012 r. Opakowania AleBrowaru, oprócz budowania świata marki wokół oryginalnych postaci, wyróżniają się stosowanymi rozwiązaniami – fluorescencyjnymi elementami na etykiecie Naked Mummy (Pumpkin Ale) oraz prezentowym kartonikiem dla piwa Saint No More (Christmas Ale).