OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
O autorze
1 min czytania 2019-06-18

Materiały stworzono w formie animacji. Pokazują one model okna PRISMATIC poprzez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najbardziej niezwykłe cechy produktu. Odbiorcy mają okazję poznać także najważniejsze jego atuty, do których należą ekologiczny charakter, korzystny stosunek ceny do jakości, zwiększona ekspozycja na światło dzięki specjalnej konstrukcji profili czy geometryczny design. Zarówno nowy wyrób, jak i jego właściwości są tu na pierwszym miejscu, skupiając na sobie blask całkiem dosłownie.

– Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki OKNOPLAST jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu – okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. Choć OKNOPLAST ma silną pozycję na rynku krajowym, doskonale zdajemy sobie sprawę, że należy umacniać ją cały czas – nowa kampania jest narzędziem, które z pewnością w tym pomoże – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu grupy OKNOPLAST.

Okno PRISMATIC zobaczymy na srebrnym ekranie

Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa, na której OKNOPLAST prezentuje główne cechy nowego okna. Zainteresowane osoby mogą zostawić tam swój adres e-mailowy, aby otrzymać więcej szczegółów dotyczących produktu oraz powiadomienie, gdy tylko zostanie on wprowadzony do sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing