Pewnie większość z Was kojarzy słynne Times Square w Nowym Jorku, pełne jaskrawych reklam najpopularniejszych marek. Miejsce to jest o tyle istotne dla reklamodawców, bo codziennie miliony osób przemierzają tamte okolice – nie tylko mieszkańcy miasta, ale głównie turyści.
Teraz firma Samsung postanowiła wykorzystać tę niezwykle ważną przestrzeń reklamową, instalując na budynku One Times Square kilka wielkoformatowych wyświetlaczy LED o łącznej powierzchni 1081 metrów kwadratowych. Służą one do wyświetlania dowolnych reklam oraz transmisji wydarzeń na żywo, zarówno w dzień, jak i w nocy.
Zobacz również
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Coca-Cola jako pierwsza marka stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
StartRocket ruszył z niecodziennym projektem. Firma ma zamiar przenieść reklamę na orbitę okołoziemską.